Website In-Made360 - home - website door ILUZIE

Website In-Made360

Hoe zorg je ervoor dat één website je perfect rond kan leiden door 30 verschillende locaties?

Voor In-Made Werk- en Leerbedrijven (onderdeel van de Dienst Justitiële Inrichtingen) mochten Ivo Vrancken & ik in-made360.nl volledig vernieuwen. Het doel was de site flink te upgraden: een frissere look en nog beter overzicht van alle diensten, opleidingen en locaties van de 30 verschillende In-Made productie- en leerbedrijven in Nederland, inclusief 360º rondleidingen op deze locaties. Ik mocht de site ontwerpen (eigenheid vinden, maar binnen de grenzen van de Rijksoverheid huisstijl blijven – leuke uitdaging!) en technisch realiseren (ook een hele leuke uitdaging!).

Uiteenlopende doelgroepen

De website wordt bezocht door flink uiteenlopende doelgroepen, dus een duidelijke informatie architectuur was essentieel. Door alle diensten, opleidingen en locaties slim te koppelen, ontstaat er overzicht. Zoek je een specifieke opleiding? Dan zie je meteen waar die wordt aangeboden. Bekijk je een locatie? Dan zie je direct welke mogelijkheden daar zijn. Zo kan iedere bezoeker op zijn/haar/diens eigen manier ronddwalen. Je kunt van A naar B, maar ook via C naar D, waarna je intuïtief weer op B uit komt.

Makkelijk beheer, toekomstbestendig en privacy-first

Naast een website waar iedereen snel en makkelijk de juiste informatie vindt, moet het ook eenvoudig zijn om content bij te houden voor verschillende locaties, dus hier is uiteraard ook rekening mee gehouden. Door gebruik te maken van een gebruiksvriendelijke stack van WordPress, Hello Elementor, Elementor Pro en ACF Pro is beheer en onderhoud supersimpel en het geheel betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig. Daarnaast is bij deze website uiteraard ook rekening gehouden met privacy en hebben we waar mogelijk gekozen voor privacyvriendelijke alternatieven op veelgebruikte oplossingen. Zo hosten we de site op Nederlandse servers, tonen we video’s met Vimeo (specifiek privacyvriendelijk ingesteld) en analyseren we het website verkeer met Matomo.

Wij zijn blij met en trots op het resultaat! Ben je nieuwsgierig geworden? Go check it out!

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: In-Made360 →
Datum: april 2025

Verder lezen
Bureau09 - Homepage - Huisstijl en website door ILUZIE

Rebranding & Website Bureau09

Not to play favourites, maar dit is dus mijn lievelingsproject van 2024.

Evelien klopte bij me aan voor hulp bij haar website. Na een kennismaking besloten we te beginnen met een Strategisch Consult, waar we o.a. haar doelen, rol, positionering, doelgroepen en favoriete klanten bespraken. Ook praatten we over hetgeen zij niét meer wil doen en de absolute voorwaarden die zij nodig heeft om te shinen in haar rol, wanneer ze wordt ingeschakeld. Dit gesprek verwerkte ik tot een duidelijk verslag welke eindigde met een plan voor een rebranding en een nieuwe website, Evelien agreed & the rest is history ✨reality now✨

Okee, dan even terug waarom dit project zo leuk was:

  • Evelien weet wie ze is, wat ze kan én wat ze wil – dat is de beste voedingsbodem voor mijn werk;
  • Ze vertrouwde mijn expertise op mijn gebied & werd enthousiast van mijn visie, en dus gaf ze me gedurende het hele traject vrijheid en flow;
  • Evelien liet op mijn aanraden haar foto’s maken door Marisa, waardoor ik fijne on-brand foto’s had om mee te werken;
  • Ik kreeg de vrijheid om Tomas Herder van Anymation in te schakelen om custom animaties te maken voor de door mij ontworpen grafische elementen;
  • Om die animaties super crisp te integreren mocht ik in de (voor mij) nieuwe wereld van Lottie-animatie op WordPress websites duiken 😍

…. Wat resulteerde in een mega fijne, originele, frisse, duidelijke en luxe website, waar ik met regelmaat ‘gewoon even heen ga’ op een random moment om met mijn cursor over alle shapes te hoveren en ze te zien bewegen. Het is bijna een soort bubbeltjesplastic in website vorm voor mij, I absolutely love it.

Lees jij nou bovenstaand verhaal en denk jij ‘Hee, ik weet ook wie ik ben, wil en kan én ik kan jouw expertise ook goed gebruiken’ én heb jij een bedrijf waarmee je de wereld een stukje leuker, mooier, beter of makkelijker wilt maken? Neem dan vooral contact op, want dan is er een grote kans dat ik jou graag als klant wil 🔥

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Bureau09 →
Datum: oktober 2024

Verder lezen
Website Prinsen Asset Management - website door ILUZIE

Website Prinsen Asset Management

Hoe bouw je een website die direct vertrouwen wekt?

Voor Merijn van Prinsen Asset Management mochten Reamon & ik een complete digitale transformatie realiseren. Het belangrijkste vraagstuk: hoe zorgen we ervoor dat de website niet alleen professioneel oogt, maar ook écht overtuigt? Hoe komt Merijn over als de betrouwbare expert die hij is?

Asset management draait om vertrouwen – dat vraagt om een website die vanaf de eerste seconde professionaliteit en expertise uitstraalt. Tegelijkertijd moet alle informatie helder en toegankelijk zijn, want complexe diensten hoeven niet ingewikkeld over te komen.

One-pager als bewuste keuze: minder is meer

Normaal adviseer ik klanten geen one-pager vanwege o.a. SEO-nadelen, maar voor Merijn was de prioriteit glashelder: overzichtelijk, beknopt en zo simpel mogelijk. Hij gaat niet voor zoekmachine marketing, maar wil dat potentiële klanten in één oogopslag zien waar hij voor staat. De beste oplossing is datgene de klant nodig heeft, niet wat de standaard aanpak zou zijn.

Door deze bewuste keuzes, vet design en doordachte content staat Prinsen Asset Management nu als een huis. De eerste indruk tot de laatste call-to-action is zo ontworpen dat bezoekers voelen dat ze met een professional te maken hebben. Strak design van Reamon, technisch helemaal mooi uitgevoerd.

Dit was een fijn project! Wil jij ook zoiets? Neem dan contact op, wij zetten onze skills met heel veel plezier in voor jouw succes!

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Prinsen Asset Management →
Datum: mei 2025

Verder lezen
Atelier Eetlust - Homepage - Huisstijl en website door ILUZIE

Rebranding & website Atelier Eetlust

Jaaa weer een bizar goede professional met een huisstijl en website die totaal geen afspiegeling zijn van hun kwaliteit! 🔥 My favourite!

Nerissa Haak is creatief culinair consultant en een master in receptontwikkeling, food & product fotografie en foodstyling. Ze is alleen vaak zo druk met werken dat haar eigen branding en website weinig aandacht kregen, waardoor haar site totaal niet uitstraalde wat zij kan en wie zij is: een stevige doorpakker en vakvrouw.

Na een strategisch consult werd al veel duidelijker wat haar site moest zeggen en uitstralen. Ik maakte dit vervolgens concreet, waarna ik de basis van de site bouwde en Nerissa hem verder vulde. Dit was een hele leuke samenwerking, en ik vind de site super tof. Ze is duidelijk, heeft haar eigen stijl en dient daarbij ook als een heel mooi kader om Nerissa’s werk te showcasen.

Benieuwd? Check ‘m vooral.

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Atelier Eetlust →
Datum: januari 2025

Verder lezen
Social Performance Club - Homepage - Website door ILUZIE

Website Social Performance Club

Mitchell is degene die mij voor het eerst in mijn leven enthousiast heeft gekregen over training. Lange tijd bouwde ik in zijn Small Group Trainingen meerdere keren per week aan het versterken van mijn lichaam en voelde ik me voor het eerst in jaren steeds krachtiger worden. Super gaaf, super belangrijk. Door persoonlijke fysieke uitdagingen sport ik momenteel niet bij hem, maar zodra ik dat weer kan, ga ik zeker weer terug.

Vorig jaar fikte helaas het pand waar Michell’s sportschool gevestigd is af. In plaats van teneergeslagen bij de pakken neer gaan zitten, pakte Mitchell dit uiteindelijk als een kans: hij zag het momentum en zette deze periode in voor een volledige rebranding en uitbreiding van zijn plek. Zo werd Social Performance Club geboren – zijn sportschool 2.0, met de visie en stijl nog duidelijker en de ruimte een stuk groter en helemaal passend bij wat ze doen.

Het team voor de rebranding & website was snel gevonden:

  • Reamon van OPZNKOPS voor de visuele rebranding & het webdesign
  • Ingelise de Vries voor de teksten
  • Ikzelf als projectmanager om alle elementen samen te laten komen en voor het uitbouwen van de website

En ja hoor, het resultaat mag er weer zijn, ook al zeg ik het weer zelf. Check it out op… socialperformance.club 🥳

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Social Performance Club →
Datum: januari 2025

Verder lezen
Website Marcus Hikren - homepage - door ILUZIE

Website Marcus Hikren

Het is begin 2022 als Reamon van OPZNKOPS me benadert voor een samenwerking. Reamon is een illustrator en animator waarvan ik de laatste tijd veel geniaals langs heb zien komen, so I was excited! Komt ‘ie ook nog eens aan met een su-per-leuke klant: Marcus Hikren. Alhoewel, Marcus zelf heb ik alleen in zijn muziek kunnen ontmoeten. Marcus is namelijk een virtual character, vormgegeven door Reamon.

Marcus Hikren is een anagram van Erik Schurman, de componist van de pianostukken. Erik wil vanuit zijn persoonlijke achtergrond laten zien dat muziek kan helpen het brein te blijven prikkelen. Erik, die pas sinds zijn 46e weet dat hij Gilles de la Tourette heeft, is een levend voorbeeld van hoe ‘andere’ hersenpaden kunnen leiden tot een tevreden eigen levenspad. Hij hoopt het stigma te doorbreken dat nog steeds op psychische aandoeningen ligt. Erik is ervan overtuigd dat zowel individuen als de maatschappij als geheel erbij gebaat zijn als íeder uniek brein optimaal benut, herkend en erkend wordt.

Samen met Reamon, Erik, Simone (communicatie held) en Heidi (SEO expert) zetten we marcushikren.com echt samen neer. Marcus komt kleurrijk uit de verf en de site zit vol beweging en interactie. De site draagt uit waar Marcus voor staat en zorgt, net als zijn muziek, voor prikkeling van het brein. Hoe? Door af te wijken van de norm en alles net een beetje anders te doen, zónder dat dat ten koste gaat van de gebruiksvriendelijkheid.

EDIT: Helaas is de website van Marcus Hikren door persoonlijke omstandigheden eind 2024 opgedoekt, dus je kunt hem niet meer live bekijken.

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Marcus Hikren →
Datum: maart 2022

Verder lezen
Website Praktijk Ellen Brokx - landingspagina - Website door ILUZIE

Branding & Website Praktijk Ellen Brokx

In 2023 nam Ellen contact met mij op. Ze zocht een Amersfoortse ondernemer (support your locals!) om haar te helpen haar praktijk voor relatie- en gezinstherapie vorm te geven. Ze maakte een spannende stap, van loondienst naar haar eigen praktijk. Maar Ellen vindt én weet dat psychologische zorg in veel gevallen anders en beter kan. Tijd om daarvoor te gaan staan dus, en het volledig op haar eigen manier te gaan doen.

Goed, voor het stukje merkontwikkeling en haar website had ze dus hulp nodig. Ik werd erg enthousiast van haar dus zette mijn tijd, kennis en skills met plezier voor haar in. We hebben vaak en veel gepraat (echt veel, haha) en onderzoek gedaan, om de essentie van haar praktijk te vangen. Onze missie was duidelijk: een brand ontwikkelen die niet alleen aansluit bij Ellen’s visie, maar die ook haar cliënten aanspreekt op een diep niveau. Een krachtige uitstraling die vertrouwen wekt en authenticiteit ademt.

De vertaling naar een webdesign ging ook lekker, al miste ik nog wel ‘iets’. Het liefste verzin ik, elke keer als ik een site maak, een uniek element of een opvallend aspect. Zodat ik niet elke keer hetzelfde maak, zodat niet ‘al mijn sites op elkaar lijken’, zodat ik me niet verveel tijdens het maken en de website bezoeker ook niet tijdens het bezoek.

Tijdens één van onze gesprekken zei Ellen, bijna tussen neus en lippen door: “Weet je wat het is? Ook iets wat vast lijkt te zitten is in beweging.” Dat vond ik een super toffe zin, heel tekenend voor Ellens visie. Vast zitten, stilstand, beweging. Woorden die haast smeken als metafoor te worden gebruikt. En dus maakten we een rare homepage! Als je naar praktijkellenbrokx.nl gaat en je landt op de eerste pagina, dan lijkt het eventjes alsof je stil staat & vast zit. Dan ineens toch: beweging, een verschil in focus. En dan, na een beetje geduld, verschijnt er een knop. Waardoor je tóch door kunt.

De homepage is, naast opvallend, een kort moment van stilstaan, van reflectie, voordat de weg naar groei en verandering zich voor je opent. Een metafoor voor het leven zelf, waarin we soms vast lijken te zitten, maar altijd de mogelijkheid hebben om door te breken naar iets nieuws.

Dus, als je op zoek bent naar meer dan ‘your average therapie’; als je verlangt naar een reis naar (zelf)ontdekking, (zelf)acceptatie en transformatie, dan ben je bij Praktijk Ellen Brokx aan het juiste adres. Wat Ellen precies vindt en doet, dat lees je natuurlijk op haar website.

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Praktijk Ellen Brokx →
Datum: juni 2023

Verder lezen
Vet Goed Amersfoort - navigatie menu - door ILUZIE

Branding & Website Vet Goed

Nina (eigenaresse van Lunch & Borrel Amersfoort) miste iets: een vet goed comfortfood concept in Amersfoort. Guilty pleasures, maar dan minder guilty en meer pleasure. Heerlijke gerechten met duurzaamheid hoog in het vaandel, waarbij o.a. zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van biologische en lokale producten & zo min mogelijk afval wordt geproduceerd.

Zo werd Vet Goed geboren! Een dark kitchen/bezorgconcept met het hart op de goede plek. En Nina zou Nina niet zijn als het niet binnen een paar weken moest staan. Zij de logistiek, Ingelise en ik de teksten, visual branding & website. In een sprint van 2 weken knalden we alles eruit!

De foto’s op de menukaart pagina zijn ook van onze hand. Geen professionele food fotografie, maar eerlijk en echt: hoe het op de foto staat, is ook precies wat je krijgt.

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Vet Goed →
Datum: juli 2022

Verder lezen
Courage Academy - homepage - website door ILUZIE

Website Courage Academy

Durf jij alles te aanschouwen in vol licht?

Christophe en ik werken al sinds 2015 samen. In dat jaar bouwden we samen een website voor Open Future Institute Nederland, en ontwikkelden we het logo voor Courage Academy. In 2022 was Courage Academy goed uitgekristalliseerd, tijd om het geheel visueel verder uit te werken & een hele website neer te zetten! Voor deze site koos ik voor een samenwerking: ik heb ‘m ontworpen, de jongens van DRwebdesign hebben ‘m gebouwd.

Courage Academy gelooft dat je een liefdevoller, lichter en vreugdevoller leven kunt leiden, vanuit ontspanning en vrijheid en een gevoel van jezelf zijn en verbonden zijn met alles. Alles wat ze doen, staat in het kader van de moed om jezelf te zijn, oftewel durven zijn in al je volledigheid.

Christophe wenste.. sja, dualiteit in zijn site. Zowel mannelijk als vrouwelijk, zacht én hard, licht én donker. En dat die bijna botsende eigenschappen dan tóch een mooi geheel zijn, verbonden met elkaar. Een super leuke uitdaging. Tijdens het proces twijfelde ik vaak: gaat dit wel werken? Toen het eenmaal stond, was ik blij. Ik vind het een hele vette site met heel veel eigenheid, hij valt op en is speels, maar straalt ook rust en orde uit.

En.. weer een coole homepage-gimmick: durf jij alles te aanschouwen in vol licht? Klik dan op het lampje.

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Courage Academy →
Datum: oktober 2022

Verder lezen
Branding + Website Lisette Kok - homepage - ILUZIE Amersfoort

Branding & Website Lisette Kok

Amersfoorters opgelet: there’s a new coach in town! Lisette Kok klopte aan bij Ingelise en mij, om haar visie te vertalen in woord en beeld. In korte tijd hebben we er met zijn drieën full focus aan gewerkt, waardoor we heel snel meters konden maken. Heerlijk om zo soepel samen te werken!

Lisette gelooft dat je als coach geen advies moet geven, maar een ‘coachee’ in staat moet stellen om erachter te komen wat hij/zij zélf wil. Geen wazig geneuzel of moeilijk jargon, maar meedenken en helpen een volgende stap in het leven te maken. Nuchter als ze is noemt ze: “ik weet ook niet alles, maar kan jou door mijn opleiding en ervaring wel helpen om verder te komen.”

Misschien spreekt dit je wel aan en wil jij ook:

  • Ontdekken waar jij het beste tot je recht komt
  • De juiste keuzes maken en niet-helpende patronen doorbreken
  • Leren loslaten en focussen op wat je wel kunt veranderen
  • Concrete stappen zetten en duurzame veranderingen in je leven maken

 

If so, check dan vooral lisettekok.nl! →

(en als je gewoon een mooie site wilt checken, klik dan hier)

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: Lisette Kok →
Datum: december 2021

Verder lezen