Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?
Details
Klant: Harst Hout →
Datum: eind 2016
Klant: Harst Hout →
Datum: eind 2016
Sinds 2018 werk ik samen met Thirza, een geniale illustratief ontwerper. Als we samenwerken, tilt ze met haar stijl en ontwerpen mijn werk tot een nieuw niveau. Ik weet haar werk en visie om te zetten naar webconcepten. Na samen aan Student voor Alles en de Nederlandse website van Frank Allart te hebben gewerkt, besloten we haar site keihard te redesignen en knalstevig neer te zetten.
Branding, illustration en packaging. Thirza kan dit als de beste. En als ik zeg de beste, dan bedoel ik ook: de beste. See for yourself:
Klant: Studio Vondst →
Datum: juli 2019
Vijf podiumbeesten, strak in het pak, met de authentieke instrumenten, en verbluffende samenzang. The Bentleys spelen al die swingende hits uit de 50’s & 60’s met de sound van toen en de attitude van nu. Ze komen allemaal voorbij: Twist & Shout, Jumping Jack Flash, Johnny B Goode, I Get Around, Great Balls Of Fire, Light My Fire. Moet ik doorgaan? The Beatles, The Stones, The Kinks, The Killer, The King… Trek je mooiste kleren aan en laat je meeslepen!
Check de website van The Bentleys voor tourdata →
Klant: The Bentleys →
Datum: augustus 2019
Hetty heeft een missie: een wereld zonder stress. Ze legt de lat hoog, maar gelooft in wederzijds begrip en communicatie als sleutel. Innerlijke balans, plezierige samenwerking, professionele ontwikkeling, stressmanagement, conflicthantering en optimale resultaten zijn o.a. uitkomsten van de trajecten die HJTC aanbiedt.
Omdat het erg goed gaat met haar business, houdt ze minder tijd over voor aangrenzende zaken. Daarom heeft ze mij ingehuurd om haar te helpen met haar online aanwezigheid. Ik heb HJTC.nl onder handen genomen, daarnaast heb ik haar persoonlijke website verbeterd. Als ze een blogpost schrijft, dan zet ik die op haar site en zorg ik ervoor dat wanneer de URL wordt gedeeld op social media, alles er super goed uit ziet in de previews. We zijn bezig met online strategieën en kijken samen hoe ik me nuttig kan maken voor haar bedrijf. Momenteel zijn we bezig met het professionaliseren van haar LinkedIn profiel ?
Geïntrigeerd door de vrouw die stress de wereld uit gaat helpen? Check haar website →
Klant: HJTC →
Datum: mei 2018
Sander Boekee van Interdum is een enthousiaste en betrokken coach en trainer. Door helder te spiegelen en met prikkelende vragen daagt hij mensen en teams uit in hun ontwikkeling, zodat ze gaan vertrouwen op hun eigen potentieel.
Zijn bedrijf Interdum was toe aan een visuele opfrisbeurt. Het bedrijf was gegroeid. Dat mocht het nieuwe logo reflecteren. Geïnspireerd door het opgewekte karakter van Sander en de trots en pracht die een pauwenveer uitstraalt, ontstond dit kleurrijke logo.
Vervolgens was het visitekaartje aan de beurt. Deze past goed bij Interdum: helder en duidelijk, met een originele twist. Met een combinatie van drukwerk en lasersnijden van de letters ROW leest de achterkant van het kaartje GROW, terwijl dezelfde letters op de achterkant LET’S MAKE IT WORK helpen spellen.
Klant: Interdum →
Datum: november 2015
Anymation is de meest awesome animatiestudio van Nederland. Ik werk vaak samen met dit bedrijf, bijvoorbeeld om geanimeerde elementen te verwerken in websites. Toen Tomas van Anymation me vroeg om zijn site te maken, was ik dan ook enthousiast: dit werd een originele site.
Het logo is van mijn hand, de rest van de huisstijl is ontworpen door Anymation zelf en door mij aangevuld met bijpassende webelementen. Benieuwd? Neem dan vooral een kijkje →
Klant: Anymation →
Datum: oktober 2017
Mijn samenwerking met The Youth Company begon in november 2014. Voordat ik me op de website stortte, ben ik begonnen met het ontwikkelen van een visuele identiteit voor TYC. De samenwerking verliep super: prettige en directe communicatie zorgde ervoor dat we elkaar snel begrepen. Het logo, geïnspireerd op origami en symbolische ‘maakbaarheid’, staat inmiddels op vele websites, drukwerk, infopacks en truien en wordt gezien over heel Europa.
In november 2017 was TYC toe aan doorontwikkeling van hun website. Ze waren gegroeid en wilden dit laten zien aan de wereld. Opnieuw volgde een super goede samenwerking waar we samen de gehele website hebben uitgedacht, vormgegeven, gevuld. Het resultaat is een strakke, frisse WordPress site.
Zelf ben ik heel trots dat ik bij heb kunnen dragen en nog steeds bijdraag aan dit bedrijf. Ik sta volledig achter de missie van TYC en vind dat ze geniale dingen doen. Daarom vind ik het ook heel leuk dat ik met regelmaat gevraagd word voor het vormgeven van nieuwe projecten.
EDIT: in 2021 is TYC door omstandigheden helaas gestopt. Je kunt de website dus niet meer live bekijken.
Klant: The Youth Company →
Datum:
huisstijl: november 2014
nieuwste website: november 2017
Toen ik in 2013 in Bali was, ontmoette ik Marileen Arbouw. Een super mooie en getalenteerde vrouw, ontwerpster en kunstenares. Tijdens het vormgeven van Jara in 2016 nam ze weer eens contact op met mij, voor het bouwen van de website jara.nl! Samen met Roos, de vrouw achter Jara, hebben we iets super gaafs neergezet (al zeg ik het zelf ). Vooral de samenwerking, de stijl van Marileen, de input en het enthousiasme van Roos, heeft gezorgd voor een super origineel eindresultaat.
Jara.nl is de website van Roos, waar ze vrouwen inspireert op het gebied van seksualiteit, intimiteit en moederschap. Ook dient de website om te laten zien wat Roos met Jara aanbiedt: begeleiding in de vorm van wekelijkse lessen, workshops en individuele begeleiding.
Klant: Jara →
Datum: januari 2017
Eind vorig jaar klopte Heddwen van Interlex bij me aan. Ze was op zoek naar iemand die kon helpen een nieuwe site te maken voor het bedrijf, aangezien de huidige site verouderd was en niet meer bij Interlex paste. Ze is doorverwezen naar mij door een andere tevreden klant, dat is natuurlijk altijd leuk ?
Allereerst heb ik het logo & de huisstijl wat ‘opgefrist’. We hebben gerestyled, duidelijke keuzes gemaakt in kleuren en nieuwe lettertypen gekozen voor de site. Zie hieronder de before & after van het logo van Interlex:
Ook zijn we samen op zoek gegaan naar een stijl van gebruikte foto’s: zakelijk, maar wel graag net een beetje ‘anders’. Die zie je over de gehele site terug komen: elke pagina heeft zijn eigen foto in de header die aansluit bij de content van die pagina.
Ook heb ik iconen getekend voor de specialisaties van Interlex. De site is gebouwd op het Genesis framework. Hij is snel, clean en technisch stevig. Ik heb de site tweetalig opgeleverd (door gebruik van WPML) met mogelijkheid tot uitbreiding naar meer talen.
Live kijken hoe fijn deze site nu werkt? Check it out →
Klant: Interlex →
Datum: april 2018
Mass Audio is een audiobedrijf uit Utrecht, die zich focust op studio en locatie opnames en interactieve & adaptieve audio. Héél cool. Ze klopten bij mij aan voor een website. Bovendien veranderden ze hun naam, waardoor hun logo aangepast moest worden. Naast dat ik simpelweg de naam in het logo wijzigde, heb ik o.a. het logofont en de verhoudingen aangepast. Zo ontstond een professioneel beeldmerk.
Vervolgens heb ik ook een visitekaartje vormgegeven, want netwerken is een belangrijk stukje business voor Mass Audio.
De website is een professioneel online visitekaartje geworden, waar een mix van verschillende media bewonderd kan worden op de portfolio pagina. Je kunt de site hier bekijken.
Klant: Mass Audio →
Datum: oktober 2015