website The Youth Company - homepage - website door ILUZIE

Branding & website The Youth Company

Mijn samenwerking met The Youth Company begon in november 2014. Voordat ik me op de website stortte, ben ik begonnen met het ontwikkelen van een visuele identiteit voor TYC. De samenwerking verliep super: prettige en directe communicatie zorgde ervoor dat we elkaar snel begrepen. Het logo, geïnspireerd op origami en symbolische ‘maakbaarheid’, staat inmiddels op vele websites, drukwerk, infopacks en truien en wordt gezien over heel Europa.

In november 2017 was TYC toe aan doorontwikkeling van hun website. Ze waren gegroeid en wilden dit laten zien aan de wereld. Opnieuw volgde een super goede samenwerking waar we samen de gehele website hebben uitgedacht, vormgegeven, gevuld. Het resultaat is een strakke, frisse WordPress site. Nieuwsgierig?

Zelf ben ik heel trots dat ik bij heb kunnen dragen en nog steeds bijdraag aan dit bedrijf. Ik sta volledig achter de missie van TYC en vind dat ze geniale dingen doen. Daarom vind ik het ook heel leuk dat ik met regelmaat gevraagd word voor het vormgeven van nieuwe projecten.

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Details

Klant: The Youth Company →
Datum:
huisstijl: november 2014
nieuwste website: november 2017

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

* velden met een asterisk zijn verplicht, wil je deze beiden invullen?

Misschien vind je dit ook interessant: