The Youth Company
logo & huisstijl
Project Beschrijving

Mijn samenwerking met The Youth Company begon in november 2014. Voordat ik me op de website stortte, ben ik begonnen met het ontwikkelen van een visuele identiteit voor TYC. De samenwerking verliep super, prettige en directe communicatie zorgde ervoor dat we elkaar snel begrepen. Het logo, geïnspireerd op origami en symbolische ‘maakbaarheid’, staat inmiddels op vele websites, drukwerk, infopacks en truien, en wordt gezien over heel Europa.

Zelf ben ik heel trots dat ik bij heb kunnen dragen en nog steeds bijdraag aan dit bedrijf. Ik sta volledig achter de missie van TYC en vind dat ze geniale dingen doen. Daarom vind ik het ook heel leuk dat ik met regelmaat gevraagd word voor het vormgeven van nieuwe projecten en het onderhouden van de website. Ik sta zelfs op hun site als part of the crew! 🙂

Ga naar de website van TYC

< Terug naar portfolio

Nieuwe blogposts in je mailbox ontvangen?

Project Details
KlantThe Youth Company
Datumnovember 2014
Categorieën